Autószerviz a 17. kerületben.

Márkafüggetlen autószerviz 2001 óta a 17. kerületben. tovább »

Futóműjavítás

Szervizünk vállal teljeskörű futóműjavítást, futóműállítást. tovább »

Fékjavítás

Teljeskörű fékjavítás. Fékhatás mérés, gépi diagnosztika. tovább »

Olajcsere - Időszakos szerviz

Szervizünkben olajcsere akár azonnal lehetséges. Levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő csere. tovább »

Kuplung csere

Szervizünkben vállalunk kuplung cserét. tovább »

Vezérműszíj csere

Szervizünkben vállalunk vezérműszíj cserét. tovább »

Autóklíma

Szervizünkben vállalunk autóklíma töltést, tisztítást, javítást. tovább »

Hívjon minket most!

Elérhetőségünk: 0620-617-1717 - email: sebokgumikft@gmail.com tovább »

 

Főfékhenger

Főfékhenger

A személygépkocsiknál alkalmazott főfékhengerek két körösek és tandem kivitelűek. A fékrásegítőre szerelik fel.
Fékoldáskor a főfékhenger nyomóterét a szabaddá váló kiegyenlítő furat összeköti a fékfolyadék tartállyal. Így biztosított, hogy a fékfolyadék hőmérséklet változása ne okozhasson nyomás változás a fékrendszerben. A fékoldási helyzetben a teljesen nyomásmentes állapot valósul meg tehát a kiegyenlítő furaton keresztül.
A fékpedál lenyomásakor a főfékhenger dugattyúja a fékezéshez szükséges nyomású és térfogatú folyadékot juttatja el a csöveken és a többi szerelvényeken keresztül a fék munkahengerekhez. A fékezéshez azért van szükség egy bizonyos térfogatú fékfolyadékra, hogy a kerékfékszerkezet súrlódó felületei közötti hézagot, valamint a működtető mechanika alkatrészei közötti hézagot meg lehessen szűntetni. Mikor már felfeküdtek a fékbetétek, egy az előzőnél kisebb fékfolyadék térfogat szükséges még a kerékfékszerkezet rugalmas deformációjának és a fékcsövek rugalmas tágulásának megszűntetésére. Ezután a nyomás nagysága válik fontossá.
Tárcsafékeknél a fékoldási alaphelyzetben a főfékhenger mindkét köre nyomásmentes.
Főfékhenger csere